11 września 2013

SZYMON KOŁODA JEST JUŻ W NA FESTIWALU W GDYNI!!! SPECJALNIE DLA NAS PISZE O PIERWSZYCH WRAŻENIACH

Wyobraźcie sobie, że jesteście tuż po wakacjach. Że tymczasowo "świat się dla Was skończył". Otóż odkryłem, że wcale nie musi tak być! Moje wakacje trwają dzięki wyjazdowi na festiwal do Gdyni!
 
Kiedy dotarłem na Wybrzeże po 10-godzinnej podróży z Żar, przez Zieloną Górę i Poznań, przepych i monumentalność wszystkiego wręcz mnie przytłoczyła. Ale to uczucie nie trwało długo, po chwili świetnie się tutaj odnalazłem.
Już podczas gali otwarcia i królewskiego bankietu, poczułem się, jak ktoś ważny. Ktoś, kto może zmieniać świat, a także ma zamiar to zrobić! Poznałem już resztę członków młodzieżowego jury, z którymi wspólnie wybierzemy naszym zdaniem najlepszy film festiwalu. To niezwykle kreatywni, otwarci i sympatyczni ludzie. Cieszę się, że mogłem ich spotkać.
 
 

 A przede mną kolejne wrażenia. Teraz zmykam do Teatru Muzycznego (on też budzi mój podziw), ale już wkrótce dam znać co u mnie słychać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz